Kis türelmet...
Mi a te célod?
Az igazi hagyományos vállalkozó
Az igazi mlm vállalkozó
Kezdjünk hozzá
1 nap: Cél kitűzések a gyakorlatban
2 nap: Ismerkedjünk meg weboldalunkkal, e-mail lista készítése
3 nap: Hirdetések hatékonysága, és hogyan alkalmazzuk azt a gyakorlatban..
4 nap: Az a bizonyos web konferencia
5 nap: Egy kis e-mail marketing
6 nap: Blog írása, annak hatékonysága
7 nap: Kapuoldalak készítése
8 nap: A statisztikák mindig meg mutatják a helyes utat
9 nap: Prezentációk készítése
10 nap: Különböző file ok tömörítése, programok használata, avagy hogyan készítsünk 5 perces videó prezentációkat.
11 nap: Vágy videók készítése, hogyan digitalizáljuk azokat a dolgokat, melyek előrébb vihetnek a nagybetűs életbe.
12 nap: Hirdetési sablonok. Link sablonok, Levelezési sablonok
13 nap: A fizetős hirdetések, egy könyv a híres adwords működéséről
14 nap: A titok ajándék film.
Mire jók a statisztikák?
Táblázatok
Mi a te célod?
Az első dolog, amit most a legelején tisztáznod kell magadban, és feltenni a nagy költői kérdést.
MI A CÉLOM EZZEL A VÁLLALKOZÁSSAL?.
Ezt írd, le egy papírra, írd le hogy mi hajtott téged ott legbelül, mi az, ami miatt csak erre az üzleti vállalkozásra tudtál gondolni. Amennyiben elkészültél küld el nekem, vagy szponzorodnak email-be. Miért kell elküldened, azért, hogy a megfelelő stratégiát ki tudjuk dolgozni, és meg tudjuk beszélni a hogyant. Magyarán fókuszáltak legyünk, míg el nem érjük a kitűzött célt.
. Ezután majd statisztikákat tudunk készíteni a munkád aktivitásáról, és így teljes képet fogsz kapni a te saját teljesítményedről. Hamar ki fog derülni, hogy te a szorgos hangya voltál, vagy csak a zenélő tücsök. Gondolom, ismered a mesét, ha igen, akkor legyél vele tisztában, hogy az élet is ilyen.
Van célod? Van benned spiritusz, ami hajt, és ösztönöz egy jobb élet felé?
Akkor te egy igazi szorgos hangya vagy. Ha nincs és csak a halogatás művészetét csiszolod magadban, és a Pató Pál effektusnak élsz. Tudod „ej, rá érünk majd erre holnap is” akkor nyugodj abba bele, hogy nem te vagy az én emberem és biztos vagyok benne, hogy nem is fogsz igazi eredményeket elérni ebben az üzletben. Valószínűleg azok táborát fogod erősíteni, akik meg tudják magyarázni, hogy ez miért nem működik,
Célkitűzés és a fókuszálás
Tehetnénk fel ismételten a kérdést, mire jó ez az egész.. Vegyünk egy gyakorlati példát. Mi történik olyankor, amikor is a családi kerekasztal eldönti, hogy lecseréli régi rozsdás autóját. Elkezdődik, egy kötetlen beszélgetés, milyen jó lenne ha ….. címszó alatt, elkezdjük mind a negatív, és mind a pozitív érveket felsorakoztatni. Pl „a régi autó elkezdet rozsdásodni, már nem is megy olyan jól, mintha többet fogyasztana stb- stb - stb „
Addig – addig mondjuk magunknak, mígnem azon vesszük észre magunkat, hogy az interneten keressük a jobbnál jobb ajánlatokat, felfigyelünk különböző hitelakciókra, és még sorolhatnám. Aztán elkezdünk, tervezni szépen aprólékosan megfontoltan felépítünk egy stratégiát, vagy célt hogy hogyan is lehetne el adni vagy kedvező feltételekkel beszámítatni veterán autónkat. Végül elértük a célunkat, és boldogan gurulunk ki az autószalonból, a vadonatúj autónkkal.
Egy célkitűzési folyamatot, amit a legnagyobb fokuszált állapotban csinálta végig az ember. Ez érvényes a nyaralásra, érvényes minden olyan dologra, amit nagyon akarunk. De a nagy kérdés most következik.
Az üzleti életben, miért nem tudunk pontos fokuszált tervet készíteni, arról hogy hogyan fogjuk sikerre vinni vállalkozásunkat?
Másképpen fogalmazva, miért csak a 20% a lesz sikeres, és a többi ember meg nem?
Erre a válaszom
Mert van céljuk és nem fér bele a látószögükbe az olyan típusú egyén, aki meg akarja magyarázni, hogy amit csinál az miért nem jó, sőt még érveket is felhoznak ezzel kapcsolatosan. Tudom, hogy sokszor hallottad már, és sok helyen találkoztál, de tegyél egy kísérlettet!
A kísérlet
Jól sejtem van a környezetedben olyan ismerős, aki sikeres üzletember?
Javaslat
· Figyeld, hogy – hogy beszélget
· Milyen az élethez való viszonya
· Mennyire céltudatos
· Szervező képessége mennyire ki fejlett
· Nézd figyelmesen a megoldó képességét.
Sorolhatnám naphosszat, hogy mennyire sok pozitív tulajdonsága van, egy sikeres üzletembernek.
Most nézzük az ellenkezőjét!
Keressünk az ismerőseink között, egy olyan személyiséget, akinek nem úgy mennek a dolgai, ahogyan ő elképzelte.
· Figyeld, hogy mennyire ért a halogatás művészetéhez.
· Jól látható, hogy mennyire nem figyel az emberekre.
· Mindenre meg van a magyarázata, főleg ha üzletről van szó
· Sokáig tud arról beszélni, hogy ez miért nem működik
· Melyek azok a dolgok, ami miatt halálra van ítélve pl ez a vállalkozás, hogy ne menjünk olyan messzire.
· Ha meg kérdezed, hogy milyen céljai vannak, vagy azt válaszolja, hogy nincsenek, mert ő a mának él, vagy olyan célról álmodik, amihez nincsen kézen fogható eszköze a megvalósításához.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!