Mai marketing "lufi"....
vagyis néhány állítás, amelyet túlzottan felfúj a média és a reklám.
Idézem:
"14 hónappal ezelőtt, 2014 februárjában titkos kutatásba kezdtek magyar fejlesztők. Célul tűzték ki, hogy egy olyan növényt találjanak és egy hatóanyag kombinációt fejlesszenek ki, melynek segítségével a szervezet egyidejűleg támogatható kívülről és belülről olyan, kizárólag növényi hatóanyagokkal, melyek segítségül lehetnek a bőr öregedésének lassításában és hatékonyan vehetik fel a harcot az egészségkárosító, betegségeket előidéző, lassan már minden családban ismert folyamatokkal.
A felhasználói élmény fokozása érdekében már mi is használunk cookie-kat a Network.hu oldalon.
Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.
marketing
9 éve | 0 hozzászólás
Mai marketing "lufi".... vagyis néhány állítás, amelyet túlzottan felfúj a média és a reklám. Idézem: "14 hónappal ezelőtt, 2014 februárjában titkos kutatásba kezdtek magyar fejlesztők. Célul tűzték ki, hogy egy olyan növényt találjanak és egy hatóanyag kombinációt fejlesszenek ki, melynek segítségével a szervezet egyidejűleg támogatható kívülről és belülről olyan, kizárólag növényi hatóanyagokkal, melyek segítségül lehetnek a bőr öregedésének lassításában és hatékonyan vehetik fel a harcot az egészségkárosító, betegségeket előidéző, lassan már minden családban ismert folyamatokkal.
Címkék:
Tovább