Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Gondolkodom. Láttam az üres vasúti kocsikat. Egy szerelvény 5 - 6 személykocsi és 3 - 4 utas, vagy annyi sem. A MÁV vesztesége ebben az évben eléri az egybillió forintot (mondta a rádió).  A műszaki berendezések miatt elavultsága miatt  a vonatok a lehetőségeknél lényegesebben lassabban közlekednek, mert életveszélyes a rendszer. A MÁV teljes területén el kellene végezni a felújításokat. Miből? A vezérkar viszi el a pénzt? Viszi - viszi... Azelőtt is vitte, a MÁV mégis működött. Olcsók voltak a jegyek és fürtökben lógtak az emberek a vasúti kocsikon. Jól van, rég' volt, öreg vagyok. Na, de mégis. Most miért nem utaznak az emberek, ha nem is fürtökben. Mert nincs az embereknek pénze a drága jegyekre. Meg azután hová utaznának? Nincs munkahelyük. Ha nincs munkahely, nincs pénz és nincs hová utazni. Ez a 22-es csapdája.

A megoldás - nem csak a MÁV gondjaira - munkahely teremtés. A MÁV egybillió forintos veszteségét nem lehet az adófizetőkre hárítani. A munkahely teremtés a recesszió begyűrűző hatása miatt szinte lehetetlen. Ha nincsenek dolgozók, nincs adófizetés sem és ezt lehet ragozni, vég nélkül.

Miben hibás a MÁV? Ki mondja meg? A Máv most is szeretné az emberfürtöket a vonaton, de már bejárók sincsenek, megszűnt a tanyavilág. Megszűntek a munkahelyek. Én nem a MÁV-ot fogom az elsők között elítélni, az biztos.

Címkék: mÁv

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Régebbi bejegyzések

Címkék

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu