Miért kedvelem a Vodafone-t?
2 hazai mobilszolgáltatóval szemben erős lépés hátrányban kezdte meg a működését.A konzervatív Angol honból indult el hozzánk a világ legnagyobb mobilszolgáltatója és a 3. évben az 1 milliós magyar ügyfélkör a Vodafone-é volt.Szimpatikus! Éveken át feltöltőkártyás ügyfele voltam,elégedetten telefonáltam.Többször is előfordult,hogy nem volt pénzem időben feltölteni a kártyámat,de a Vodafone partnerem volt....előlegezett 600,-ft erejéig lebeszélhetőséget,amit a következő feltöltésemkor letudhattam.Hálás köszönet a segítségért!Előfizetéses ügyfélként egyre jobb percdíjakon beszélhettem és drukkoltam az Angol cégnek,előzze meg a Német Telekomm céget és a Norvég Telenor céget.
A globális piacvezető telekommunikációs cég:ACN,lehetőséget adott,hogy privát Vodafone üzletem legyen.Pont az általam kedvelt Angol cég hazai online üzlettulajdonosa.Kedvemre valő,hogy nem házaló ügynökként,nem sok millió ft-os befektetésű bróker(hagyományos üzlet)tulajdonosként dolgozhatok.Mindenki telefonál.Kedvemre való a Vodafone! Mindig is az volt.
A felhasználói élmény fokozása érdekében már mi is használunk cookie-kat a Network.hu oldalon.
Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.
Kommentáld!