Kis türelmet...
Hello tagok!
A napokban vasútmodell fórumokon nézelődtem, és az egyik oldal olyan hatással volt rám hogy neki estem a Roco BR110 esemnek, persze csak finoman.:)
Elkapott a gépszíj, mondhatnám. A munka pedig a következő volt: kapaszkodó csere.
Íme egy kép az eredeti mivoltáról( forrás : www.roco.cc 62815 cikkszám)
Az orr részen lévő 4 kapaszkodóról van szó,hogy félre értés ne essék.
Nos mint a képen is látszik, nem egy masszív szerkezet, müanyag.
Elsőnek kicsit félve,a gyári kapaszkodót ’kihúztam’ a helyéről. Ezután a rögzítő lyukat 0,9mm-es fémfúróval felfúrtam. Ezt követően lemértem a gyári kapaszkodót majd hozzámértem az alapanyagot képező 8 darab 0,9 mm-es fúrószárat, és a megfelelő hosszban fekete alkoholos filctollal beszineztem. Igen jól olvastad, fúrószárból készült az új kapaszkodó. Megjegyzem sokkkal masszívabb mint a gyári. Kisebb az esélye hogy letörik.
Majd jött egy igen bonyolult szerszám használata :) , csípőfogó.
A beszinezett részt befogtam a csípőfogóba és betakartam egy pólóba hogy ne pattanjon messzire mikor a fúrószárat elcsípem. Mikor elkészült a szám szerint 8 db kapaszkodó az alvázat letakarítottam, majd megint egy komoly szerszám jött.
Loctite Power Gel .
Ebből egy borsónyit nyomtam egy selejtes CD tok fedelére, majd a rúd végét beleforgattam, és a helyére ragasztottam. & még 7 szer játszottam el ugyan ezt. Sajnos a ragasztó párolgás közben kicsit fehérítette a karosszériát de ezt könyen orvosoltam, megint jött az alkoholos filctoll.
Az egész beavatkozás nem tartott tovább cirka másfél óránál, leszámítva a 24órás száradni hagyást. Biztos ami biztos. :)
Az eredmény pedig ahhoz képest hogy sufni tuning, szerintem tökéletes.De ne én mondjak véleményt.
De eme kép beszéljen helyettem:
Várom a véleményeteket, milyen lett?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!