Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

A Tetraéder, az ideiglenes alkotmány, a diktatúra és a társadalmi korszakváltás összefüggései
Ez az írás egy rövid ismertető lesz az „elméletemről”; a „találmányomtól” a Felismerésemen keresztül az elérendő CÉL-ig, ami az új magyar állammal a társadalmi korszakváltás elindítása. Magyarországon és azzal a Föld nevű bolygón…
A „Tetraéder”, a politikai rendszer új, 3 dimenziós modellje.
A mai politikai rendszerek az ideológiák társadalmi státuszhoz kötődése alapján a választójog fokozatos kiterjesztésével jöttek létre. Amikor a politikai rendszerek már teljes létszámmal (a társadalom minden tagjának részvételével) működnek és végigmentek azokon a társadalmi fejlődési fokokon, hogy minden ideológiát kipróbáltak hatalomban - és a társadalom már működött a társadalom felső, a középső és az alsó 1/3 (1/2, sőt a felső és alsó 2/3) érdekében is (feudalizmus, kapitalizmus, szocializmus) - akkor új helyzet alakul ki. Egyrészt onnan kezdve a politikai rendszer nem társadalmi osztályok szerint kezd működni, hanem politikai nézet szerint csoportosított emberek közösségeként. És az embereknek a politikai nézetét többé nem külső tényező, nem a társadalmi helyzetük határozza meg, hanem a belső pszichikumuk. Ebből van az, hogy milliomossá váló baloldaliak szocialista beállítottságúak maradnak, míg munkások liberálisokká, konzervatívokká (jobboldalivá) válnak. Másrészt ezután mindenki tudja mindhárom ideológiáról, hogy önmagában egyik se képes az EGÉSZ társadalom érdekében működni, hanem mindig csak egy réteg jut előnyhöz, másik réteg(ek) hátrányára. Vagyis ekkor mindenki felismeri, hogy ezen rendszerek egyike se lehet a jövő rendszere. És innen nem is lesz társadalmi többsége a 3 ideológia egyikének se…… . És ez a lényeg! A saját diktatúrájához többé senki nem tud társadalmi többségre hivatkozni! . Hogy ezek után, hogyan épül fel az emberek összességeként a politikai rendszer, az nagyon egyszerű. Az ember pszichikuma 4 szélső ponttal meghatározható. Ez adja a 3 dimenziós (3D) emberi, egyéni tetraéder 4 sarokpontját. Ezek az értelem, érzelem, akarat, és az ember belső, szellemi Én tudata. Ez egy dinamikus, tartalmában és formájában is folyamatosan változó tetraéder. A társadalmi tetraéder négy sarokpontja megfeleltethető az ember sarokpontjainak. Az akarat a konzervatív, az értelem a liberális, az érzelem a szocialista ideológiának, és a negyedik csúcs azoké, akik értik, hogy ki az ember és mi dolga a világban. Politikailag az egyén a társadalom politikai tetraéderében ott fog elhelyezkedni, amilyen irányban torzul (túlsúlyos) az egyéni tetraédere. Így jön létre a társadalom 3D politikai rendszermodellje. Ennek elvi, statikus ábrázolása a szabályos Tetraéder a 4 (5) színes gömbbel.
A Tetraéder, a 3D politikai rendszermodell
Ebből egyértelműen látható, hogy a feudalizmushoz, a kapitalizmushoz és a szocializmushoz más-más felső állású Tetraéder tartozik, és az is látszik, hogy mi a következő (4.) állása a Tetraédernek, és abban az emberek melyik csoportja fogja vezetni a társadalmat.
A konzervatív demokrácia elvi modellje
A liberális demokrácia elvi modellje
A szocialista demokrácia (proletár diktatúra) elvi modellje
A következő társadalmi világkorszak elvi modellje
Ez egy bármelyik államban használható modell. Bármelyik állásból egyetlen mozdulattal elérhető az új társadalmi korszak. Vagyis az államoknak nem kell végigjárni mások fejlődési útját. Az új társadalmi rendszert két módon is el lehet érni, de erről majd később. Most menjünk tovább, és azt nézzük meg, hogy milyen kapcsolat van az 1100 éves magyar állam hatályos ideiglenes alkotmánya és a korszakváltás között. A magyar állam ideiglenes alkotmánya, főbb szabályai Az ezer éves magyar állam alkotmányos és állami jogfolytonossága 1918-1920 között 3 lépésben megszakad. Elsősorban a magyar Országgyűlés mindkét háza és a politikai elit hazaárulása miatt. A magyar történeti alkotmány HATÁLYÁT VESZTI, az állami jogfolytonosságot külső szuverenitással a trianoni békeszerződés biztosítja. Az aláírásért cserébe a győztesek a nemzetközi jog alapján Horthy Magyarország nevű államát jogfolytonos magyar állammá teszik. Az 1947-es békeszerződéssel ezt megerősítik. A Magyarország nevű állam továbbra is a jogfolytonos magyar állam, amiben a képviselők a maguknak adott hatalomnál fogva alkotmányozó hatalommal rendelkeznek. . Ennek az államnak az Országgyűlési választásain 1948-ban a kommunisták szereznek többséget. Pont úgy, pont azokkal a módszerekkel, ahogy 1920-ban Horthyék. Majd 1949-ben egy törvénnyel (1949. évi XX. törvény) megalkotják a magyar állam első alaptörvényét. Amit félrevezetésként Alkotmánynak neveznek, és amivel új politikai és állami rendszert (szocialista demokráciát – proletár-diktatúrát) hoznak létre a magyar államon BELÜL! És ezzel megkezdik a társadalom átalakítását. . Az 1920 és 1989 közötti időszaknak az a lényege, hogy a képviselők előbb a nemzeti szuverenitásra, majd a II. világháború után a népszuverenitásra hivatkozva, (hivatkozva, de nem az alapján!) maguknak adott, kizárólagos képviselői hatalmat gyakorolnak. Ezt 1920-ban az I. törvénycikkbe, majd 1972-ben az állami alaptörvénybe foglalják. „19.§ (2) Az Országgyűlés gyakorolja a népszuverenitásból eredő összes (ÖSSZES!) jogot,…” Ezt a helyzetet – a képviselői szuverenitással megvalósított kizárólagos hatalmat – változtatta meg az alaptörvény 1989-es módosítása, ami az állami alaptörvényből feltételhez kötött ideiglenes alkotmányt hozott létre. Hogyan történt ez, mi a módosítás lényege és mi a következménye? . Az 1949. évi XX. törvény főbb módosításai 1989-ben:
– Az új preambulum az állami alaptörvényből ideiglenes alkotmányt hozott létre, aminek időbeli hatályát feltételhez kötötte. „….az Országgyűlés - hazánk új Alkotmányának elfogadásáig – Magyarország Alkotmányának szövegét a következők szerint állapítja meg: „ Tehát egy új Alkotmány elfogadásáig a módosított 1949. évi XX törvény – a Magyar Köztársaság Alkotmánya – Magyarország (ideiglenes) Alkotmánya!!!
Eltörlik a képviselői szuverenitást, és a népszuverenitás elvét törvénybe foglalják. Ezzel az alkotmányozás joga kizárólag a nép kezébe kerül!!! Ezáltal annak a jogszabálynak a megalkotását, ami az ideiglenes alkotmányt hatályon kívül helyezheti, csak a nép végezheti el, a képviselők NEM! „2.§ (2) A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé,…” Vagyis a képviselők 1989-től NEM HELYEZHETIK HATLYON KÍVÜL az ideiglenes alkotmányt!!!
– A képviselők által gyakorolt ÖSSZES jogot lekorlátozza a népszuverenitásból eredő jogra. Vagyis a képviselők joga innen kezdve az alkotmány előírásaihoz van kötve, és többé nem csinálhatnak azt, amit akarnak. Csak azt, amit az alkotmány előír vagy megenged nekik. „19. § (2) Az Országgyűlés a népszuverenitásból eredő jogait gyakorolva…”
– És végül megtiltják az erőszakos illetve a kizárólagos hatalomgyakorlást, és az ezzel szembeni törvényes fellépés jogát és KÖTELESSÉGÉT az állampolgárokra ruházzák. „2.§ (3) Senkinek a tevékenysége sem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetőleg kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és egyben köteles fellépni.”
Összefoglalva: Az 1989-90-es módosítások MEGSZÜNTETIK a magyar állam szocialista felépítését, politikai és gazdasági rendszerét. Helyette egy jogállamba vivő, ÁTMENETI állami berendezkedést hoznak létre, 3 pólusú (konzervatív, liberális, szocialista) politikai rendszerrel, melynek törvényhozását a nép választja. De a legfontosabb változás, hogy megszüntetik a képviselői szuverenitást (azt, hogy a képviselő kizárólagos hatalmat gyakorol, és azt tesz, amit akar) és törvénybe foglalják a népszuverenitás elvét. Illetve megtiltják a kizárólagos hatalomgyakorlást, és már az arra való törekvés is alkotmányellenes, amivel szemben a nép KÖTELES fellépni. Tehát a módosítás alkotmányos KÖTELESSÉGGÉ teszi a kizárólagos hatalommal szembeni fellépést! . A módosítás lényege, hogy a hatályos ideiglenes alkotmányt csak egy nép által megalkotott Új Alkotmánnyal lehet hatályon kívül helyezni. Vagyis az ideiglenes alkotmány meghatározza a társadalmi fejlődés következő irányát! Mindezt olyan jól, hogy semmilyen jogi kiskaput nem hagy arra, hogy másfele lehetne menni! Csak egyetlen jogilag érvényes utat enged: Egy nép által megalkotott alkotmányt!!! . És mi ennek a következménye, és hogyan kapcsolódik a Tetraéder mutatta korszakváltáshoz? Nagyon egyszerű. 1989-ben a magyar társadalom - politikai szempontból - nem az angol-amerikai-német példát követte és nem két pólusú lett, hanem a kor politológiailag fejlettebb, 3 pólusú rendszere jött létre. A továbblépéshez viszont a népnek meg kell alkotni egy új alkotmányt. De egy 3 pólusú társadalmi-politikai rendszer csak úgy tud alkotmányozni, ha sorozatos kompromisszumokat kötnek egymással a pólusok, és egyik se akar a másik fölé kerülni. . Vagyis mindhárom pólus vízszintes síkban marad, és a kompromisszum eredményeként az eredő középen van. Vagyis a magyar nép csak olyan alkotmányt fog tudni megalkotni, amiben a 3 ideológia egy szinten marad, és a középen a TETRAÉDER 4. csúcsa – a következő társadalmi korszak - lesz az, amiben meg tudnak majd egyezni… Vagyis az ideiglenes alkotmány magában hordozza – kötelezően előírja – a társadalmi korszakváltás létrehozását. Ez az egyetlen törvényes út, amin a magyar nép járhat, ami a világ társadalmi korszakváltásához vezet!!!! Ez ismertem fel, ezt hirdetem, és ezért nem tudok kompromisszumokat kötni senkivel ebben. Mert nem a saját agymenésem, hanem az ideiglenes alkotmány előírása!!!
Miért és hogyan hozták létre a Magyarország nevű diktatúrát, és mi a szerepe a korszakváltásban?
Mint fentebb láttuk, valójában a megalkotói se tudták teljes egészében, hogy mit hoztak létre az állami alaptörvényen végrehajtott módosításokkal. Mert egyikük se ezt akarta. Csak a sok kompromisszumoknak és az egymástól való félelemnek ez lett a következménye. Tehát ott álltak az állam addigi külső és belső irányítói, (ne feledjük, 1920 óta gyarmat vagyunk, a hazai politikusok csak hazaáruló helytartók!) és elborzadva látták, hogy az ideiglenes alkotmánnyal jogilag megfosztották magukat az addig gyakorolt jogellenes hatalmuktól, és a hatalmat a népnek adták!!! Egyetlen esélyük volt. Ha a nép nem szerez tudomást arról, hogy milyen hatalmat kapott.
Nem is mondták el a népnek, hogy egy új alkotmánnyal hogyan tehetné jobbá az életét. De mivel a lehetőség folyamatosan ott volt, hogy jön egy új generáció és fölismeri a helyzetet, a lehetőséget, ezért valamilyen módon meg kellett próbálni megváltoztatni a jogi helyzetet. Csak hát, ha egy állami alaptörvénybe egyszer belekerül a társadalmi fejlődés következő lépcsőfoka (minden hatalom a népé) azt onnan jogszerűen képviselő többet ki nem törölheti! Csak jogellenesen. Erről szól a politikai elit 2008 utáni tevékenysége: hogy hogyan szüntessék meg az ideiglenes alkotmányba beleírt népszuverenitás elvét! Erről szól a Fidesz politikai pártok által közösen létrehozott 2/3-a, az érvénytelen Alaptörvény megalkotása, az ideiglenes alkotmány jogellenes hatályon kívül helyezése (hatályon kívül helyezési kísérlete) és az Alaptörvény hatályba léptetésével a Magyarország nevű diktatúra külső államként való létrehozása. Szerintem ezt se így akarták – vagy ha igen, akkor kétszeresen hibáztak – de pont azt segítik vele, amit meg akartak akadályozni. A nép alkotmányozását. Mert azt a helyzetet, azt a jogellenes diktatúrát, amit létrehoztak, csak egy nép által alkotott alkotmánnyal lehet jogszerűen, egyszer és mindenkorra úgy felszámolni, hogy nyoma se maradjon és hivatkozni se tudjanak semmire. . Jogtechnikai részletekbe nem mennék bele. Az érvénytelen Alaptörvénynek az a lényege, hogy a képviselőknek nem volt joguk ahhoz, hogy így, egy ilyen törvényt alkossanak (ezért lett jogilag érvénytelen, azaz semmire nem alkalmas papírfecni belőle) és különösen ahhoz nem volt joguk, hogy megpróbálták hatályon kívül helyezni az ideiglenes alkotmányt, és a HELYÉRE az Alaptörvényt tenni. Mivel jogilag nem tudták hatályon kívül helyezni, ezért az ideiglenes alkotmány MA IS HATÁLYBAN VAN a Magyar KÖZTÁRSASÁG nevű magyar állammal együtt. Ezért az érvénytelen Alaptörvénnyel csak a magyar állam MELLETT tudtak létrehozni egy jogilag érvénytelen, magyar államnak hazudott diktatúrát. Amely elfoglalta a magyar állam intézményrendszereit és jogellenes diktatúrát gyakorol a magyar nép felett. Amit a magyar nép akár az alkotmányra, akár a nemzetközi jogra hivatkozva, JOGSZERŰEN FELSZÁMOLHAT. És igazából azzal könnyítették meg az új magyar állam létrehozását és ezzel a társadalmi korszakváltást, hogy nem csak kivonultak a magyar államból és NEM TUDNAK beleszólni, hogy a nép milyen új államot hoz létre (nem kell velük politikailag küzdeni a magyar állam országgyűlésén belül) hanem a diktatúrába átvitték az addig általuk felhalmozott államadósságot is. . Tehát jelen pillanatban a magyar államból a jog és a nép van meg, amivel a nép jogszerűen és a nemzetközi jogot is betartva, létre tud hozni egy jogfolytonos, új magyar államot, annak az intézményrendszereivel együtt! Egy olyan új magyar államot, amely önrendelkezési joggal rendelkezik – azaz szabad és független – amiben nincsenek benne a hazaáruló politikai, jogi és társadalmi „elit” tagjai, amelyiknek nincs államadóssága, és amelyiket a nép irányítja, és amelyik a nép érdekében működik. Vagyis a diktatúra - szándékával ellentétesen - hozzásegít bennünket ahhoz, hogy megalkossuk a világ új társadalmi korszakának első államát. Így függ össze a Tetraéder, a magyar állam ideiglenes alkotmánya, és a társadalmi elit hazaárulásával létrehozott jogellenes diktatúra, annak felszámolása a társadalmi korszakváltással. . Ez az ALAP. Ennek megértése szükséges ahhoz, hogy felismerjük, hogy mit és hogyan kell tennünk, hogy felszámolhassuk a jogellenes diktatúrát, és megalkothassuk a nép alkotmányát, ami létrehozza az új magyar államot. Nincs más és gyorsabb út! Ha lenne, az elmúlt 7 évben kiderült volna. De aki mást mondott, vagy mást akart, azokról mind kiderült, hogy a diktatúra fenntartása érdekében hazudtak és tevékenykedtek. Most jutottunk el oda, hogy már senkivel nem kell vitatkozni, az elméleti vitákat már megnyertük. Sajnálom, hogy hét évig tartott, aminek egy évig se lett volna szabad tartania, ha nyilvános fórumokon vitázhattunk volna. Nem rajtunk múlt. A sok kollaboráns szervezetnek pont ez volt a célja. De csak lassítani tudták a folyamatot, megakadályozni nem. Most viszont végre tényleg nekikezdhetünk a gyakorlati megvalósításnak! . Eddig 3 politikai szervezetet hoztam létre a korszakváltás elérése érdekében. De túlságosan előre szaladtam, és az emberek nagy tömegei még nem készek a változásra, és a diktatúra titkosszolgálatai is eredményesen dolgoztak. Tanultam a hibáimból, kiismertem a diktatúrát, megtaláltam a megoldást. Rövidesen létrehozom az utolsó, negyedik szervezetet. Azt, ami képes lesz megszervezni a magyar népet a diktatúra felszámolására, az új magyar állam létrehozására. Egy olyan állam létrehozására, amit végre a nép irányít és a nép érdekében működik. Ez lesz a következő társadalmi világkorszak lényege. Itt, nálunk, Magyarországon fog elkezdődni!!!

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018. ápr. 21.

Szervusz, Tibor! Egy másik csoportban írtam neked egy kérdést, de utább láttam, hogy nem vagy tagja.
Akkor feltenném itt, ha nem bánod! Vitába keveredtem Gonda Lászlóval, de én vele szemben nem vagyok vitaképes. Megmagyaráznád nekem ezt?
" Geri nem képes egy mondatot értelmezni. A régi alkotmány 2.§ át: "A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé, amely a népszuverenitást választott képviselői útján, valamint közvetlenül gyakorolja" Ő önmagát nép képviselőjének tartja. Szerinte az a közvetlen hatalom gyakorlás. Máté Tamás meg egyre nyomorultabban néz ki. Tavaly ősszel Gulyás Mártonéknál, az Alkotmány utca végi rendezvényükre osont be és ott próbálta rögeszméjét terjeszteni. Majdnem lecsapták mint egy taxiórát, de rövid úton elhallgattatták. "
Nem értem és nem tudom eldönteni, kinek van igaza, ki értelmezi jól, vagy rosszul.
Ha megtisztelsz a válasszal, nyugodtan kiteheted akár az oldalamra is! Köszönöm szépen!

Gonda Lászlóval és Bene Gáborral Fóton ültünk le beszélgetni, mos kapásból nem jut eszembe annak a kedves hölgynek a neve, akinél jó pár órán keresztül beszélgettünk. A végén már nekem volt kellemetlen, hogy minden érvüket jogszabályok idézésével megcáfoltam. A végén mégis azzal álltak föl, hogy hiba érveltem, nem tudtam meggyőzni őket. Erre mit mondjak? Árnyékbokszolók. Ha a kiütés után magához tér, első szava, hogy én győztem... Amire nálad hivatkozik, hogy nem értem, azzal Bárándi Péter is bepróbálkozott. De amikor látta, hogy engem ilyen blöffel nem tud átverni, visszavonult. A lényeg. Én jogot tanultam, és jogszabály értelmezéskor még a prof is megállapította, hogy különösen jó vagyok. A napokban valakinek elmagyaráztam, de gyorsabb, ha leírom, mintha visszakeresem. A mondatnak egy alanya van: nép, egy állítmánya: gyakorolja és egy tárgya: a népszuverenitást. Tehát az alapmondat így hangzik. Alany, állítmány, tárgy. A nép gyakorolja a népszuverenitást. Amire Gonda hivatkozik (képviselő útján) az MÓDHATÁROZÓ. Az a nép hatalom gyakorlásának két módja közül az egyik. A másik a KÖZVETLENÜL. Na most könnyű belátni, hogy ha egy KÉPVISELŐK alkotta ideiglenes alkotmányba az kerül, hogy MINDEN hatalmat a nép gyakorol, akkor evidens, hogy a képviselők által alkotott mondat második felét le se kellett volna írni. Mert majd a nép leírja, hogy a saját hatalmát HOGYAN fogja gyakorolni. Hát nem úgy, ahogy a képviselő előírja neki. Mert ha a képviselő írná le, hogy a nép hogyan gyakorolhatja a SAJÁT hatalmát, akkor nem lehetne leírni azt a mondatot hogy MINDEN hatalom a népé. Mert akkor oda kellene írni, hogy KIVÉVE annak meghatározását, hogy HOGYAN gyakorolhatja. Vagyis ha Gondának lenne igaza, akkor oda az lenne írva, hogy minden hatalom a KÉPVISELŐÉ (ahogy egyébként 1920 és 1989 között tartalmazta a jog) és nem az, hogy minden hatalom a NÉPÉ. Kb ez a rövid lényeg,

.................................

 

 

 

2018. április 19.

Ezt a 2012 óta létező Új Típusú Diktatúrát csak egy új társadalmi korszak megteremtésével lehet leváltani, felszámolni....!!!
(Ezt a mondatomat jegyezzétek meg. Mert amíg elég sokan nem értik, addig Orbán lesz rövidesen a király is, nem csak a diktátor)
.
De az új társadalmi korszak első államával visszafele haladva fel lehet számolni az Orbán vezette diktatúrát, a 89-ben, az ország és a nép kifosztására létrehozott rendszert, az 1949-ben és 1920-ban, a győztesek által ránk kényszerített állami és a vele kialakított társadalmi rendszert, fel lehet számolni az alkotmányellenes Habsburgok vezette királyságot, és a zsidó-keresztények irányította feudális királyságot, Gézáig visszamenve. Tehát vissza lehet állítani az ősi magyar értékrendszert, mert az lesz az erkölcsi alapja a következő társadalmi világkorszaknak. 
.
Vagyis az égi segítőink, őseink, az elődeink az 1989-es ideiglenes alkotmánnyal, ezer év szabadságért folytatott harcai után MEGTEREMTETTÉK azt a LEHETŐSÉGET, létrehozták azt az utat, amelyen haladva mindezt BÉKÉSEN elérhetnénk.... Magyarország (ideiglenes) Alkotmánya tökéletesen leírja az EGYETLEN jogszerű utat, amivel a magyar nép megalkothatja a világ következő társadalmi világkorszakának első államát.
Ez van a kezünkben, ezt ismertem föl.
És akkor megint nekem akarjátok megmondani, hogy szerintetek mit és hogy kell csinálni, és hogy álljak be közétek és csináljam úgy, ahogy Ti NEM LÁTJÁTOK??? 
Kösz...NEM!!!
.
Köszönöm azoknak, akik megértették, hogy miről írok. Nagyon jól esik a támogatásuk, a segítségük. De lássátok be, hogy túl korán vagyunk, a társadalom még nem érett meg erre a változásra, és az égiek se küldik azt a vezetőt, aki mögé beállhatnánk. Hiába mondjátok, hogy legyek én ez a vezető.
Én egyelőre max. egy Nyilas Misi vagyok, aki tanulóként a tőle kevesebbet tudó másik tanulót taníthatja. Ha valóban legalább Tanár akarok lenni, (aki legalább ideiglenes vezetővé válhat, és elindíthatja a VÁLTOZÁST) akkor egy időre el kell vonuljak TANULNI! Ezt javaslom mindenkinek.
Hozza rendbe az egészségét, tegye rendbe a magánéletét, rendezze családi kapcsolatait, legyen egészséges és boldog ember, és TANULJON. Értse meg, hogy ki az ember, mi dolga a világban, hol a helye és mi a feladata ebben az életében az adott társadalom és a világ fejlődésében.
Akit meg majd érdekel, az meg fogja találni az írásaimat a saját honlapomon, ami rövidesen elkészül.
Ég Veletek!

*****************************************************************************

gERI tIBOR :" itt arról van szó, hogy az emberek kit NEM akartak, mégis az kormányoz továbbra is, egyedül. Olyan KIZÁRÓLAGOS hatalommal, amit még a saját érvénytelen alaptörvénye is tilt.

Egyébként az Orbán kormány se kormányoz, a rendszerük nem a kormányzásról szól, hanem a hatalomról, a hatalmuk fenntartásáról és a gazdaság magán célú megsarcolásáról...
Simicska leírta.
Orbán éves bevétele 8-10 ezer euró évente!!!!
Ez azt jelenti, hogy nem csak a nyugdíjpénztárak pénzét, nem csak a valutatartalék felét lopták el, hanem ÉVENTE 2500-3000 ezer milliárd(!!!) forintot kivonnak a gazdaságból, a költségvetésből. Mindezt azon felül, amit a bankok, a multik és a külföldi vállalatok nyereségként kivisznek az országból.
Te meg az ördögöt az anyjánál akarod feljelenteni.
A rablót a rablónál...???
És Trianont akarod rendezni?
Miközben kedvenc Orbánod éppen Trianon gazdáinak kutyája, a trianoni békediktátumot ránk kényszerítő hatalom helytartója???
Érted Te egyáltalán, hogy mi történt Trianonban, és 100 éve miért nem tudják rendezni, akik annyira hangoztatják, hogy rendezni akarják?
Mit szeretnél visszaállítani? Hogy a magyar király legyen Jeruzsálem, azaz az itt, a Kárpát-medencében élő zsidók királya is? Általad nyert szép hazát Jákob és Izsák meg Mózes népe?
És kit koronáznának meg? Netanjahut vagy Orbánt?
Ez a baj veletek.

Csak böfögitek vissza gondolkodás nélkül a fejetekbe beültetett hazugságokat...  "

 

******************************************************************************-

A 2018-as, Magyarország nevű diktatúrában megtartott, országgyűlési képviselői választásról… 
.
Azzal kell kezdenem, hogy TÉVEDTEM a választással kapcsolatban.
(És akkor ezzel mindjárt cáfolnám is azt a hazugságot velem kapcsolatban, hogy tévedhetetlennek hiszem magam, és nem ismerem be, ha tévedek.)
Nem feltétlenül az eredményben tévedtem, mert azt jeleztem egy változatban. 
Hanem egészen másban…..
.
Azt jól és pontosan láttam, hogy ennek a választásnak a legfontosabb szereplője Vona és a Jobbik lesz. És azt is, hogy ha nem lesz legalább valamilyen szakértői együttműködés a TELJES „ellenzék” között, akkor a 2014-es helyzet ismétlődik meg. És a Jobbik immár harmadszor nyeri meg a Fidesznek a választásokat. Ebben a választási rendszerben még könnyebben, mint először, 2010-ben. 
Nos, a helyzet a 2014-esnél is rosszabb. Vagyis nem javult a társadalom morális állapota, a diktatúra nem több ember szemét nyitotta föl. 
Hanem a félrevezetettek lettek többen…..
.
Az eredmény annyival lett rosszabb, hogy én a „zöld” LMP-t is a balliberálisokhoz soroltam, és számítottam az együttműködésükre a 2/3 megakadályozásában. Nos, az eredmények gyors elemzéséből úgy néz ki, hogy a Jobbik hozta a Fidesznek a győzelmet, az LMP meg a 2/3-os győzelmet. Az meg az „élet” (sors vagy Isten, kinek hogy tetszik) igazsága, hogy a jelenlegi állás szerint Szél egy Jobbik jelölt miatt nem lett egyéni győztes, a Vona meg a balliberális jelölt állva maradása miatt. Viszont Molnár Gyula, aki polgármester is volt a választókörzetében, és ártatlanul megjárta a Fidesz börtöneit, az a Jobbik és az LMP nélkül is győzött. Vagy azok ellenére.
Ki mint vet, úgy arat….
.
Amiben tévedtem, az két dolog. 
Egyrészt tévedtem a Fidesz primitív és hazug kampányának hatásosságát illetően.
A budapesti helyzetből indultam ki, és alábecsültem a Fidesz vidéket letaroló, embereket megalázó, kiszolgáltatottá tevő hatalomgyakorlási technikáját. Illetve túlbecsültem az emberek ezzel szembeni ellenérzését, önbecsülését, önérzetét. Vagyis úgy láttam, (azt reméltem?), hogy MORÁLISAN jobb állapotban van a vidéki magyarság.
Másrészt tévedtem a balliberális pártok támogatottságában is.
És mindegy, hogy ez mögött a Fidesz negatív kampánya van, vagy az a Karácsony által hangoztatott felismerés - amit én már 2004-ben, tehát 14 éve (tudjátok, 3-14) megtettem - hogy a „baloldalt” az alapjaitól kell újjáépíteni. (Én annyival előrébb jutottam, mint a politológus Karácsony, hogy ő még mindig a 2 dimenziós rendszerben akarja újjáépíteni – aminek már semmi értelme - én meg a saját 3 dimenziós rendszerem segítségével a 4 pólusú új magyar társadalom „balnegyed” részét építeném újra, az EGÉSZ politikai, állami és társadalmi rendszerrel együtt!) 
Tehát sokkal kevesebben fogadták el, hogy az Orbán rendszer felszámolása érdekében - még csak ideiglenesen is – megújulásra képtelen balliberális politikai erőket támogassanak. Főleg vidéken…. 
.
Tehát számomra nem az eredmény a csalódás. Hanem az, hogy hatásos volt a Fidesz rendkívül primitív és hazug kampánya azok körében, akik magyarnak és nemzetinek hiszik/vallják magukat.
A diktatúrában nagy létszámmal megtartott választáson a szavazók majdnem fele ELHITTE, hogy MEG KELL VÉDENI az „országot” (az államot?, a területet?) egy nem létező fenyegetéstől, a rajtunk már 3 éve(!) ÁTVONULT (és a még most is csak átvonulni akaró maradék) MIGRÁNSOKTÓL. 
Elhitték a „keresztény és magyar” magyarok, hogy megint nekik kell megvédeni Bécset (és főleg Berlint) a rajtunk ÁTVONULNI akaró muszlim seregektől. 
(Miközben Bécs és Berlin köszöni, NEM KÉR ebből a „segítség”-ből!)
.
És elhitték a Fidesz szavazói azt a HAZUGSÁGOT, hogy a megélhetésért útnak indult népvándorlást bárki bárhova SZERVEZETTEN, ENSZ jogszabályokkal „telepíteni” tudná. Hiszen a régi és a modern népvándorlásoknak is az a lényege, hogy az emberek oda akarnak menni, ahol jobb megélhetést találnak. AZÉRT indulnak útnak. És ahogy nem lehet Magyarországon a cigányokat se egyetlen városba vagy megyébe költöztetni (kitelepíteni) úgy a migránsokat se lehet az EU egyik tagállamából a másikba SZERVEZETTEN „telepíteni”. Nem a II. világháború végénél vagyunk, ahol nemzeteket telepítettek egyik helyről a másikra, egyik államból a másikba. 
MA az EU-ban szabad letelepedés és munkaerő vándorlás van, és bármilyen „telepítés” után MÁSNAP már költöznének vissza. Oda, ahol JOBB MEGÉLHETÉST remélnek. Oda, azokba az országokba és városokba, ahova a JOBB MEGÉLHETÉS REMÉNYÉBEN legalább 500 ezer honfitársunk is KIVÁNDOROLT!!! Hogy MIGRÁNSOK LEGYENEK Bécsben, Münchenben vagy Londonban!!! 
(És nagy részük már nem is fog visszajönni. Ez kétszerese az 56-os diktatúra után kivándorolt magyaroknak!!! Ennyit arról, hogy diktatúra van-e.)
Ezért hazugság az, hogy ide bárki migránst akarna „telepíteni”. Migránst nem lehet telepíteni!!!
Lehet hívni, lehet küldeni. Lehet segíteni a bejutást, lehet szabályozni, lehet akadályozni. De szervezetten valamelyik országba migránst telepíteni, ahova ő NEM AKAR menni, azt nem lehet.
És ezzel már meg van ágyazva a következő hazugságnak is. 
Mivel a migránsok nem jönnek és telepíteni se akarja ide őket senki, máris megvan, hogy SIKERES a Fidesz, MEGVÉDTE Magyarországot. (Attól, ami nem létezik, attól, amit saját maga festett az égre.)
.
És az emberek nem ismerték fel a Fidesz kétértelmű, jezsuiták és cionisták által használt beszédét.
Nem vették észre, hogy a fideszesek Magyarország alatt nem a magyar országunkat, hanem az ilyen nevű diktatúrájukat értik, nekik az az első, csak az számít, és azt akarják megvédeni. MINDEN ÁRON!
Hogy büntetlenül, a diktatúra erőszak szerveinek védelme alatt folytathassák kifosztásunkat.
Elhitték, hogy Orbán a magyarokat akarja megvédeni, miközben Orbán csak a saját diktatúráját, magát és családját, meg az eddig összelopott ezer milliárdjait(!!!) akarja megvédeni.
Szörnyű és fájdalmas lesz ezen magyarok ébredése. Amikor rájönnek, hogy Orbán ki volt valójában, és mennyire átverte őket….
.
Már hétfőn megkérdezték, hogy mit tehetünk, mit kell tegyenek azok, akik ismerik, akik MEGÉRTETTÉK az írásaimat? Akik MÁR TUDJÁK, hogy 1920 óta az „Egyesült Háttérhatalom” gyarmata (Új Világrend projektjének egyik kísérleti laboratóriuma) vagyunk, ahol a jogfolytonossá tett ezer éves magyar állam joga szerint az Alaptörvény jogilag érvénytelen, és a Magyarország nevű alkotmányellenes és nemzetközi jogilag is szintén érvénytelen diktatúra NEM a Magyar Állam. 
Mit tehetünk egy nem csak az Új Világrendet építő háttérhatalom (pénzügyi magánhatalom) ellen – amiben a többség vagy rabszolga, vagy elpusztítandó „fölösleg” lesz – illetve mit tehetünk a jogellenes diktatúra felszámolása, és a félrevezetett honfitársaink felvilágosítása érdekében.

7 éve sokszor elmondtam, most se fogok újat mondani. 
MEG KELL SZERVEZZÜK MAGUNKAT. De nem úgy, ahogy eddig akartuk, ahogy eddig tettük….
Ahogy eddig HAGYTUK, hogy BELESZÓLJANAK azok, akik nem építeni, hanem rombolni jöttek.
Leírtam, hogy milyen kell legyen a következő társadalmi világkorszak, amit mi magyarok érhetünk el elsőként. És írtam hozzá egy elgondolást egy új szervezeti modellre. (Az Egységfront és az Alkotmányos Magyarország után. Tudom a nevét is, de egyelőre még nem publikus.) 
Rövidesen eldől (a helyzet függvényében) hogy ezt nyíltan meg lehet-e hirdetni, lesznek-e, akik nyilvánosan fel tudják vállalni az irányítását, vagy csak illegalitásban, esetleg csak emigrációban élve lehet elindítani. Mert lehet, hogy rövidesen lényegesen megváltoznak a diktatúra körülményei.
És akkor nagyon gyorsan fognak józanodni a magyarok, még a mostani Fidesz szavazók is…..
.
És még mindig azt mondom, hogy egyetlen esély még van a diktatúra BÉKÉS felszámolására. 
De már csak a szabadságharcra való felkészülés első szakaszának végéig….. 
Igen, jól értitek. A diktatúra gátlástalanságával és pofátlanságával megemelte a tétet.
Ezért a következő lépcsőfok a diktatúra felszámolásában már csak ez lehet: 
A magyar nemzet megszervezése és felkészítése egy következő, győztes szabadságharc megvívására.
(És itt és most nem fejtem ki a részleteit, hogy miért ez és majd ki és hogyan szervezi meg. De ez komoly dolog, erre körültekintően és jól fel kell készülni, ha sikeresek akarunk lenni…..)

 

***************************************************************************************


A választást nem magam miatt elemeztem és az eredmény se érdekel különösebben. Ez nem a Magyar Állam választása, ránk nincs hatással.
Én csak leírtam, hogy mi lehetett volna, ha a pártok le akarták volna váltani a diktatúrát, és levonom a következtetés
t abból, ami lett.
Vagyis a pártok csak azért vannak, hogy megakadályozzák a népet abban, hogy felszámolja a diktatúrát.
Ez viszont pontosan kijelöli azt az utat, amit a korábbi helyett (ahol másokkal együtt akartunk működni) követni kell.

 

 

------------------------------------------------------------------


Mit értesz "demokratikus" útnak?
És miért csak a Fideszről beszélsz?
Itt az egész jogellenes diktatúrát kell felszámolni és elzavarni.

És ennek a BÉKÉS takarításnak a kulcsszava a JOG, az emberi jog és az alkotmányos jog, a nemzetközi jog és az ezer éves Magyar Állam érvényes és hatályos joga!!! 
Igen, a nemzetközi jog és 1920 óta a magyar állam joga is a HÁTTÉRHATALOM alkotta jog. Ők tudták kivel kezdenek, de nem tudták, hogyan működik a szellemi védelmünk.
Nos úgy, hogy ŐK adták a kezünkbe azt, AMIVEL FEL TUDJUK SZÁMOLNI ŐKET, A FÖLÖTTÜNK LEVŐ - SAJÁT JOGUKKAL IS ELLENTÉTES - HATALMUKAT....

 

********************************************************************

TITKOS IZRAELI-MAGYAR KORMÁNYKÖZI MEGÁLLAPODÁS 2004.04.14.! NEM ELFELEJTENI! Aláírok:

Mose Kacav, Izrael államfője,Mádl Ferenc, Magyarország Köztársasági Elnöke, Medgyessy Péter, akkori miniszterelnök,
Kovács László az MSZP részéről,Hiller István az MSZP részéről, Dávid Ibolya az MDF részéről, Herényi Károly az MDF részéről, ORBÁN VIKTOR a Fidesz MPP részéről,
Áder János a Fidesz MPP részéről, Pokorni Zoltán a Fidesz MPP részéről, valamint a Magyarországi Zsidó Hitközségek vezetői.

megállapodás – 2004.04.14
Mindenki ott volt aki számított
2004. áprilisában Magyarországon járt Mose Kacav izraeli államfő. Az ok látszólag egy szokványos baráti látogatás volt. Ehhez képest zárt körben egy olyan államközi megállapodás köttetett, amelynek egyes pontjai külön-külön is felérnek a hazaárulással. Ha ennek az aláírásán csak a balliberális elit képviseltette volna magát, egyáltalán nem csodálkoznék rajta, hiszen ismerjük őket. Sajnos azonban jelen volt az akkori parlamenti pártok teljes spektruma, a magyar kormány, és az akkori magyar államfő, Mádl Ferenc is.

2004. április 14-én, egy szerdai nap késő estéjén, Izrael magyarországi nagykövete fogadást adott, ahol összegyűlt a megállapodást aláíró magyar politikai elit. Az egyezmény részben a már említett EU-Izraeli akcióterv alapján került megfogalmazásra, és 2004. május 1-én lépett életbe. A magyar felek ezzel az aláírással tulajdonképpen ratifikálták az EU-s országokban sem szellőztetett kerettervet.

Korunk jellemzője az a kényszer, amibe a nemzetközi elvárásoknak megfelelni akarás beleviszi egy magát függetlennek nevező ország politikusait egy olyan dokumentum aláírásába, amely ellenkezik a józan ésszel, és hátrányára, sőt kárára van a választóknak és az országnak. A “nemzetközi elvárások” ebben a kontextusban az USA, Izrael, a nemzetközi és magyarországi zsidó szervezetek, de elsősorban az általuk kézben tartott média elvárásait jelenti. Ez egy olyan kényszer, amiből egy pártos demokrácia sosem fog tudni kiszabadulni, és nem csak a hazai viszonyokat jellemzi. Nem az én feladatom persze megítélni, hogy mennyire érezték az itt ismertetett dokumentum aláírását politikai kényszernek a jelenlévők. Egy biztos. Mindenki ott volt aki számított.

A dokumentum aláírásán részt vettek:

Mose Kacav, Izrael államfője,
Mádl Ferenc, Magyarország Köztársasági Elnöke,
Medgyessy Péter, akkori miniszterelnök,
Kovács László az MSZP részéről,
Hiller István az MSZP részéről,
Dávid Ibolya az MDF részéről,
Herényi Károly az MDF részéről,
Orbán Viktor a Fidesz MPP részéről,
Áder János a Fidesz MPP részéről,
Pokorni Zoltán a Fidesz MPP részéről, valamint a
Magyarországi Zsidó Hitközségek vezetői.

Ezen kívül két fő az SZDSZ részéről. A nevek véletlenül kimaradtak a jegyzetemből, de mint a többi párt esetében, itt is a legfelsőbb vezetők lehettek jelen, tehát valószínűsíthető a személyek Kuncze Gábor mint pártelnök, és Pető Iván, mint az SZDSZ országos tanácsának elnöke. Előbbi biztosra vehető, Pető Iván ellenben nem egyértelmű. [Amikor Orbán Viktor a Kossuth téren “szakértő-kormányt” javasol, akkor ők azok. – tj]

A DOKUMENTUM
Nyolc pontból állt, ezek a következők:

1. Magyarország befogadó célország. – Abban az esetben, ha Izraelt külső agresszió érné, mely veszélyezteti az ott élő zsidók életét, Magyarország 500.000 zsidó befogadását vállalja, állampolgári jogokat adva a befogadottaknak. Hasonló megállapodások értelmében Németország további félmillió, Lengyelország pedig 100.000 Izraeli állampolgár befogadására tett ígéretet az ott elhangzottak szerint. Megjegyzem, ezzel szemben Németország a zsidók bevándorlásának korlátozásáról döntött 2006. júliusában.

2. Izraeli áruk európai terjesztése. – El sem tudom képzelni, hogy ez a pont miről szólhat, hiszen az Izrael és Magyarország közötti kereskedelmet az 1998 és 2004. május 1. között érvényes szabadkereskedelmi megállapodás szabályozta, amely az ipari termékek esetén vámmenetes ki- és behozatalt biztosított. 2004. május 1-gyel pedig életbe lépett az EU-Izrael közötti szabadkereskedelmi egyezmény, tehát Izrael bárkivel kereskedhet az EU-ban, ha legálisan akarja ezt megtenni. Csak olyan cikkekről lehet szó, amelyek nem tartoznak az egyezmény hatálya alá. Ezeket átcsomagolással úgymond “honosítani” lehet, majd úgy továbbszállítani az EU tagországaiba. A megállapodás ezen része tehát az uniós törvények valamilyen formában történő kijátszása.

3. Izraeli vállalkozások állami pénzen való támogatása. – 1993-ban Izrael és Magyarország egy beruházásvédelmi megállapodást kötött, amely 10 évre szólt. Ez a pont annak a folytatása lett volna a dolog. Az izraeli beruházók kihasználták a magyar állam kínálta visszanemtérítendő támogatásokat, majd ez év augusztusában, amikor nyilvánvaló lett, hogy a kormány már semmilyen formában nem lesz képes támogatni őket, akkor gyorsan felmondták az 1993-ban kötött, de még mindig érvényben lévő megállapodást.

A 2004-es egyezmény után nem sokkal jött létre többek között pl. az az ismert szerződés, mely alapján egy Izraeli céget közel egymilliárd Forinttal támogat az állam. Ez egy gyémántcsiszoló üzem lett volna Salgótarjánban (Lásd ezt a 2004-es hírt), annak az öblösüveg gyárnak a területén, mely átmeneti pénzzavarba került. A “munkahelyteremtés” címszó alatt az izraeli befektetőnek ajándékozott pénzösszeg 750 ember plusz a beszállítók kenyerét menthette volna meg hosszú távra az egyébként jó piaci feltételek között működő St.Glass Rt. talpraállításával. Ezzel szemben a gyémántcsiszoló kevesebb mint 350 embert foglalkoztatott volna, azt is csak az üzem teljes beindulása után. A beruházás végül sosem valósult meg. Vajon hány hasonló ügylet bonyolódott le, hová mentek a pénzek számolatlanul? Jó példa a 2-es és a 3-as pontokra az is, hogy egy másik megállapodás értelmében a Magyar Fejlesztési Bank Izraelben állami pénzen tart el kibucokat, melyek rossz minőségű paprikát állítanak elő, melyet aztán a kiváló hazaihoz keverve az EU-ban magyarként adnak el.

4. A zsidó kultúra hangsúlyos megjelenítése, és propagálása a médián keresztül. – Ebben nincs nálunk hiány. Ez is része az EU-Izraeli akcióterv néven ismert dokumentumnak.

5. A gyűlölettörvény minden áron való elfogadtatása az országgyűlésben, és annak
szigorú alkalmazása. – No comment.

6. A nemzeti irányultságú kisebb pártok, valamint civil szervezetek működésének ellenőrzése, korlátozása, és megszüntetése. – Ez a pont egyértelmű. Nem más ez, mint a megalkuvást nem ismerő, valódi nemzeti erők, az ún. “szélsőjobb” eltaposására tett törekvés szentesítése.

7. Az izraeli politika feltétlen támogatása a magyar külpolitikában, és a nemzetközi fórumokon. – Ez utóbbit tökéletesen lekövethetjük a magyar politikában. Az izraeli tömeggyilkosságok ellen egy szava sincs a magyar kormánynak, sem pedig a pártoknak. A maga is zsidó származású Eörsi Mátyás szóvivő kijelentette, hogy “Izraelnek joga van az önvédelemhez”, holott mindannyian jól tudjuk, hogy nem önvédelemről van szó. Eörsi Mátyás, és Vásárhelyi Mária voltak azok, akik bár soha egyetlen egyszer sem szólaltak föl a magyar nemzetiség ellen történt atrocitások esetében, ellenben Izraelt, foggal körömmel védték, amikor az Európa Unió el akarta ítélni a tevékenysége miatt. Eörsi esetében ez nem egészen igaz, hiszen legutóbb szót emelt szlovákiai magyarokkal történő esetek miatt, de itt is csak arról lehet szó, hogy még nem tudjuk, hogy cui prodest.

8. Harc az antiszemitizmus minden formája ellen a Berlini Deklaráció szellemében. – Ez is része az EU-Izraeli akciótervnek. Ez a pont ismét csak a véleményszabadság korlátozása céljából került bele az egyezménybe.

A fenti megállapodást a Magyar Atlanti Tanács nevű, homályos rendeltetésű szervezet hozta össze, melynek tagsága – hogy is mondjam – igencsak “színes”, és mely szervezet nem megerősített források szerint évente 4 milliárd Forinttal részesül a magyar adófizetők pénzéből. – Az információ Vida Lajos, azóta sajnos már elhunyt FKGP-s politikustól származik, aki sajnos csak töredékesen emlékezett, dokumentumot nem juttatott el hozzám. Ennek ellenére bízom az információ valódiságában, tekintve, hogy az illető más esetekben is mindig megbízhatóan tájékoztatott.

Az anyag publicitása nyilvánvaló érdekeket sért, így egyértelmű volt számomra, hogy ezzel hiába fordulnék a médiához. Úgy gondoltam azonban, hogy itt az ideje, hogy mindenki tudjon erről. Az ügy azért kiemelten fontos, mert nem csak hogy fittyet hány a demokrácia alapértékeire, de közvetlenül befolyásolja nemzetünk jövőbeni politikai mozgásterét, és jövőjét, ami megengedhetetlen! Kérem, hogy ha valaki bármilyen további információval, esetleg részletekkel, vagy akár cáfolattal rendelkezik az ügyet illetően, írja meg nekem, akár névtelenül is. Nibiru (2006.08.25) /Az egész cikket olvasd el!/

 

 

 

****************************************************************************

 

https://www.youtube.com/watch?v=X2O5JtHY_Zw&feature=youtu.be

 

"Kim Lane Scheppele a Magyar Koztarsasag erdemrendjevel kituntetett szociologus professzor allaspontja a magyar valasztasi rendszerrol.Hogyan alakitotta ki Orban es sleppje az elmult evekben azt az igazsagtalan, erkolcstelen es anti demokratikus helyzetet es rendszert ami csak is az o gyozelmuket hozhatja."

 


"Először is, a választási rendszer szabályait ehhez az adott politikai térhez írták, annak érdekében, hogy lehetőleg csak egy párt győzhessen. Sokféle szempontból a választásnak már vége van. (a riport a választások előtt, még márciusban készült). Egyszóval az az elképzelés, hogy bármi lehet az eredmény, igazából olyasmi....nos, aki hisz abban, hogy bármi lehet, az nem ismeri a szabályokat. Vágyálom azoknak, akik orbán távozását akarják. A szabályokat úgy alakították ki, hogy az ő újbóli győzelmét biztosítsák. A második, hogy a választási kampány olyan térben történjen, ami nem egy szabad és tisztességes tér. A kormánypárt irányítja azt a médiát, amit a legtöbb ember lát, saját, nem kormányzati szervezetek szektorától kap támogatást, próbálják nyomás alatt tartani az összes ellenzéki csoportot, nem csak a baloldali demokratikus ellenzéket, hanem a jobboldali Jobbik pártot is. Az állami számvevőszék igyekszik elvenni minden pénzt ezektől a csoportoktól, ami a kampányukhoz kellene, azzal az ürüggyel, hogy olyan választási törvényeket érvényesítsenek, amiket azelőtt még soha. Az ellenzéki pártok így elgyengülnek ebben a kampányban, végül pedig nem csak egy fidesz összeesküvésről van szó, része ennek az is, hogy a politikai spektrum nem tudja kitalálni, mit is akar. Amikor jönnek az újságírók, nem egy megszokott választást látnak, ahol van egy kormány és van egy szervezett ellenzék. Ez egy olyan választás, ahol van egy kormánypárt, ami rögzítette az össze játékszabályt és azt a teljes környezetet, amiben a játékot játsszák.

Az egyik dolog, amiben szintén sikerrel jártak, az az ellenzék demobilizálása volt. Ez tehát nem egy valódi választás, ahol az eredmények bizonytalanok. Sok minden történ az eredmény biztosítása érdekében. Ez nem egy olyan választás, ahol egyazon szavazatot többször adnak le, a választási megfigyelőknek nem azt kell nézniük, milyen cselekmény történik. A cselekmény a RENDSZERT FELÁLLÍTÓ SZABÁLYOKBAN REJLIK. ... A megalkotott választási törvényeket csak a jelenlegi kormánypárt szavazta meg, ez érvényes volt a 2014. évi választásnál, és ennek a keretnek a nagy része megmaradt., ami pedig valójában érdekes azt illetően, hogyan manipulálják a választási szabályok az eredményeket, az, hogy csak kivonatban olvassuk őket, nem látszik, hogy valami nincs rendben.
A parlamentben a legtöbb kerület, vagy talán a felüknél valamivel több kerület egyéni választókerület, amelyek pontosan ugyanazokat a szabályokat használják, mint amiket az amerikai kongresszusi választásoknál. Ez a "győztes visz mindent" rendszer, tehát több jelölt indul, és aki a legtöbb szavazatot kapja, az győz, akkor is ha nem kap többséget. A régi mo.-i szabályok szerint lenne egy csomó párt, lenne két fő jelölt, és második fordulót kellene tartani, ha elsőre a jelölt nem érte el az 50%-ot. A régi mo.-i szabályok szerint tehát minden választókerületi jelöltnek többséget kellett szereznie, most akár 32%-kal is lehet győzni. A spektrum úgy működik, hogy a fidesz a középen álló nagy párt, de van egy jobboldali nagy párt, és van egy több részre szakadt baloldal.

Ha 6 vagy 7 jelölt indul, a fidesznek annyi a dolga, hogy a kerületben mindenkinél több szavazatot szerezzen, így elméletileg a fidesz a szavazatok 20%-ával elnyerhet egy mandátumot. Ez így történik, és semmi baj nincs a kivonatos szabályzattal. A baj az, hogy a szabályzat ilyen összefüggésben BIZTOSAN GARANTÁLJA , hogy a fidesz, aminek többségi támogatása bam a választókerületek nagyobb részében, ÍGY MINDIG GYŐZZÖN A SZÉTHULLOTT ELLENZÉKKEL SZEMBEN. Különösen akkor, ha sok ellenzéki párt indul.
2014-ben a baloldal látszat-koalíciót hozott létre, próbálta összehozni a legtöbb a pártot, de ezúttal képtelenek voltak erre. A baloldal tehát nem győzhet, mert nem fog össze. A jobboldal pedig nem győzhet, mert ott van a baloldal. És fordítva is igaz.
A fidesz valamennyi ellenzéke egymást gyengíti. A közvélemény-kutatás szerint A TÚLNYOMÓ TÖBBSÉG KORMÁNYVÁLTÁST SZERETNE. Az is kérdés, hogy a kormány bal-, vagy jobboldal jöjjön-e létre.Ez a lakosságot kettéosztja. Ebben a rendszerben pedig csak a fidesz győzhet ezzel a szabállyal. ...már 2014-ben írtam a választási szabály működéséről, másodszor pedig magára a választási gépezetre hívnám fel a figyelmet, ami a választás napján működni fog, és ami a fidesz megbízottjainak kezében van. Az ellenzéki pártoknak így nincs igazán beleszólásuk a viták eldöntésébe a szabályzat alapján. A másik dolog az, amire figyelnünk kellene, hogy MI TÖRTÉNIK A SZÍNFALAK MÖGÖTT A SZAVAZATOK SZÁMLÁLÁSAKOR. Mivel nagyon összetett ez a választási rendszer, nem csak a szavazatok számlálására van szükség, hanem egy kis matematikára is.
Minden szavazónak két szavazata van. Egy szavazat az egyéni képviselőre, egy pedig a pártra. Ha csak össze kellene számolni őket, az egyszerű lenne. De minden elveszett szavazatot, azokat, amelyek nem hoznak jelöltet a választókerületben, átviszik és a pártlistán hagyják jóvá. Ha pl. a fidesz elnyer egy mandátumot, de a jobbiknak 200 szavazata volt erre a mandátumra, akkor 200 Jobbik szavazatot a Jobbik javára írnának jóvá a pártlistán. Az elmúlt alkalommal azonban a fidesz olyan szabály hozott, ami a győztesnek ad kompenzációt.
Ha tehát a fidesz 300 szavazatot szerzett egy választókerületben, a Jobbik pedig 200-at ugyanott, akkor a fidesz 99 szavazatát viszik át és írják jóvá a fidesz javára, mivel a fidesz 201 szavazattal győzött volna, tehát 99 szavazatra nem volt szükségük. (Felerősítik a győztes szavazatát)

SZINTE NINCS IS EHHEZ HASONLÓ RENDSZER A VILÁGON! Valójában Silvio Berlusconi találta ki Olaszországban. (És mondjuk ki, az nem egy teljesen szabad és tisztességes választási rendszer volt, Berlusconi folyton győzött és győzött, ő találta ki ezt a szabályt, a magyarok pedig kölcsönbe vették.)
A PROBLÉMA ABBAN ÁLL, és most itt jön a dilemma, amikor azt látjuk, hogy az egyik oldalon számolt szavazatokat összesítik és vannak "fölösleges" szavazatok, amiket aztán áthelyeznek erre a másik szavazócédulára, ott újraszámolják őket, akkor mindenképpen valamilyen matematikát használnak. Valójában egy meglehetősen bonyolult matematika. ÉS SENKI SEM LÁTTA AZ ALGORITMUST. !!!!

VOLT EGY CÉG, EGY MAGÁNCÉG, AMI A SZÁMÍTÁSOKAT VÉGZŐ SZOFTVERT FUTTATTA. AZTÁN A Fidesz ÁLLAMOSÍTOTTA EZT A CÉGET ÉS MEGTAGADTÁK A BEMUTATÁSÁT, VAGY AZT, HOGY BÁRKI TESZTELJE AZ ALGORITMUST, AMIÓTA ŐK INDÍTJÁK EZEKET A VÁLASZTÁSOKAT. !!!!!!!!!!!!!!!
Az egyik kérdés, hogy az ODIRH megfigyelők kérhetik-e a megtekintését és a működésének tesztelését. Mert itt nem csak arról van szó, hogy pontosan kell számolni a szavazatokat, szó szerint a szavazás helyén, de ezt az egész matematikát is el kell végezni utána a szavazás ereményeinek megállapítása előtt. Az összes szavazatot át kell vinni, újra kell számítani, stb...ÉS MINDEZT EGY OLYAN SZÁMÍTÓGÉP VÉGZI, AMIN SENKI SEM ELLENŐRIZTE A PROGRAMOT!!! SENKI!!!
A fidesz ellenőrizte a programot, de SENKI MÁSNAK NEM ENGEDTÉK MEG, HOGY MEGNÉZZÉK.
Ez olyasmi, amit az ODIRH (a Demokratikus Intézmények és Emberi Jogok Hivatala) a választási megfigyelők sem láthattak. Saját számítógépes szakembereiket kellene odaküldeniük, hogy megnézzék a szavazatok átszámolását."
****************************************************************************

 

 


 

Címkék: 20ezresek fotó

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu