Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Elfelejtettem a jelszavam 

Nem vagy belépve

Ez a funkció csak regisztrált tagoknak elérhető. Csatlakozz most a Networkhöz vagy ha már tag vagy, lépj be itt:

Virág blogja

IX. Balfi Szüreti Napok 2007 augusztus 21 írta: tigaman

IX. Balfi Szüreti NapokProgramjaink:
 Madárijesztõ kiállítás
 (augusztus közepétõl folyamatosan a buszmegállónál)
 
 Étkezési kultúra és festmény kiállítás a József A. Müv. Ház
 nagytermében a Szüreti Napok keretében (aug. 24-tõl.)
 
 Kreatív mûhely (Bokán Csilla díszítõmûvész és Szepes Péter
 festõmûvész szabadtéri minikiállítása, valamint az alkotás folyamata
 (aug. 25. szombat)
 
 Leander-völgy lehetetetlen formák is figurák a Mûv.

Címkék: sopron

Tovább 

SOPRON BEMUTATÁSA

Már évezredekkel ezelõtt lakott hely volt a város területe és vidéke. Az elsõ régészeti leletek a neolitikumból valók. A korai vaskor illír eredetû népessége földvárakat épített. Közülük legjelentõsebb a várostól mintegy 5 km-re esõ Várhely (Burgstal) volt. Rómaiak szállták meg, kereskedõk és kiszolgált katonák csoportja telepedett le itt az idõszámítás kezdetén. Mint a Borostyánkõ út egyik fontos állomása, municípiumi jogokat kapott az akkor Scarbantiának nevezett kis város.

Címkék: sopron várostörténet

Tovább 

SOPRON ÉS A SOPRONI VÁR TÖRTÉNETE


A Soproni.medence másfél kilométer széles sávja és a környez? domb- és hegyvidék kedvez? földrajzi fekvésénél fogva már régóta emberlakta terület.
Kr.e. a VI-V. évezredben már lakott területek találhatók a város létesítésének kés?bbi alapját képez? Borostyánk?út környékén.(szerk. Gömöri János., A Borostyánk? út tájai és emlékei. valamint a Fabricius ház "Háromezer év a Borostyánk?út mentén" c.kiállításának anyaga) A Borostyánk?utat magát soha nem nevezték így, és a rómaiak csak egy már meglev? kereskedelmi útrendszert "korszer?sítettek" a pormentes lefedés révén.

Címkék: sopron várostörténet

Tovább 

A soproni villamosvonal a mai Magyarország területén lévõ városok közül a legrövidebb ideig üzemelt. Az 1000 mm nyomtávú vonalat 1900. április 30-án adták át a forgalomnak, de 23 év után bezárták. Ennek oka az volt, hogy a vonalvezetés kényelmetlenül kacskaringós volt, a végpontokat csak nagy kerülõvel kötötte össze. Az üzem így nem hozta meg a várt utasforgalmat és jövedelmezõséget.

1900-ban a következõ vonalakat adták át:

  • a fõvonal a GySEV pályaudvar - Várkerület - Déli pályaudvar vonal volt, mely megkerülte Sopron történelmi városmagját.

Címkék: sopron villamosok

Tovább 

A Suzuki Alto az az autó, amibe ha - neadjisten - beül egy termetes férfiember, akkor tõkesúly gyanánt jó, ha visz magával az anyósülésen legalább egy láda sört. Különben a balkanyaroknál borulhat az egész. Viszont miért is ülne be az Altóba termetes férfiember? Hiszen nem neki tervezték, még akkor sem, ha a színválasztékban van menta zöld, meg selymes ezüstmetál is. Na de ha már behajtogatta magát, ami 1,8 méter felett kínai artistaiskolák jótanuló-jósportoló növendékeit meghazudtoló mutatvány, akkor próbálja már meg legalább a jó oldalait felismerni

 

Az ilyen irányú próbálkozást semmiképpen se a sebességváltóval kezdjük.

Címkék: suzuki altro 1.1 glx

Tovább 

A 2008-ra tervezett évi 300.000 gépkocsi legyártásáhozsz ükséges technológiai és emberier?- b?vítés azidei évben éri el csúcspontját. A Suzuki Splash lesz a Wagon R utódja.

 

Tavaly húsz százalékkal növelte Esztergomban gyártott autóinak számát a Magyar Suzuki Zrt., az idén a tervezett növekedés 38 százalék, ehhez 50 milliárd forintot meghaladó beruházást és ezer új munkatárs felvételét tervezi a vállalat ? közölte az MTI-vel a Magyar Suzuki Zr t.

Címkék:

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu